חדש בסטודיו

חגיגה‭ ‬ישראלית

תמיד כיף לנו לראות יצירה ישראלית על כל תחומיה, ואנו שמחות מאוד לקחת בה חלק. שלוש הכרזות האחרונות שעיצבנו, למחזמר הראפ של תיאטרון האינקובטור "תיכון מגשימים", לסרטו החדש של אבי נשר "חטאים" ולמופע המחול האירי של יאיר ורדיגר "Mystery of the Dance", רק הוכיחו לנו שוב כמה כישרון וגיוון אפשר למצוא בכל תחומי האמנות בארצנו הקטנטונת. עכשיו כל מה שצריך לעשות הוא ללכת לצפות במופעים - וליהנות!

להצצה‭ ‬בכרזות >>

פוסטרים
דחיפה קלה
-

לעצים‭ ‬יש‭ ‬עיניים

בחיי היומיום שלנו או מוקפים לרוב בטון, פלסטיק ומכשירי אלקטרוניקה. קל לנו לשכוח את הטבע שעדיין לא כיסה הנוף האורבני, לכן פעם בשנה נחמד לחגוג את ראש השנה לאילנות, חגיגה של טבע וצמיחה. לעומתנו, צמד האמנים המכנים עצמם "zonenkinder" חוגגים את הטבע 365 ימים בשנה כבר משנת 2006, אז יצאו לדרך עם פרויקט העצים שלהם. תוך שיטוט באתרים שבהם הטבע עדיין שולט הם מאתרים גזעי עצים שנגדעו או ענפים שנשרו, ומשיבים אותם לחיים בעיטורם בפרצופים חיננים. לעתים הם מוסיפים גם אלמנטים טבעיים אחרים כבלוטים, קונכיות ועלים כדי להשלים את היצירות. עבודותיהם עדיין ניצבות באתרים בהם נוצרו בארה"ב, דנמרק וצרפת.

באתר‭ ‬תוכלו‭ ‬למצוא‭ ‬עבודות‭ ‬מהפרויקט‭ ‬ויצירות‭ ‬נוספות‭ ‬של‭ ‬הצמד >>

 

קשרים
-
-

עץ‭ ‬על‭ ‬הבית‭ ‬

בעשורים האחרונים הנטייה בעיצוב הפנים היא פחות: פחות חפצים, פחות ריהוט, פחות קישוטים. התוצאה לעתים חסרה את החום האנושי שמתבקש בבית מגורים. פתרון שמצאו לכך ארכיטקטים ומעצבי פנים - להזמין חזרה את הטבע הביתה! כאלטרנטיבה עיצובית, משמח לראות בתים בהם גזעי עץ גולמיים הם אמצעי דקורטיבי ששובר את הקו הנקי, או לחלופין חומר הגלם העיקרי בבנייה. התוצאות נעות בין חללים טרנדיים עם טוויסט אקולוגי לבין בית-עץ חמים ואורגני. אפשר רק לדמיין את התחושה בבית שכולו עשוי עץ גולמי. הריח, הצבעוניות הנעימה, כמעט כמו ההרגשה הנפלאה של ילד המסתתר ב"מחנה" שהתקין לעצמו בצמרת עץ, משקיף על העולם ממקום מסתורו הנוח.

הקליקו‭ ‬לגלריה‭ ‬שתתן‭ ‬לכם‭ ‬רעיונות‭ ‬לשילוב‭ ‬הטרנד‭ ‬אצלכם‭ ‬בבית >>

סיפורי בדים
-

פירות‭ ‬יבשים‭ ‬בטוויסט‭ ‬רענן‭ ‬

ט"ו בשבט הוא חג הפירות היבשים ואנו נהנים מטעמם, אבל למה שלא נהנה גם ממראם? עבור אלה מאיתנו שחוגגים את החג ועורכים סדר ט"ו בשבט, זו ההזדמנות להציג לראווה גם את צורתם היפה של הפירות היבשים כקישוט חינני. הפעילות מתאימה גם לילדים - דרך טובה להכניס את כל המשפחה לרוח החג. ניתן להשתמש בפירות במחרוזות, לשלבם בנזרים עגולים יחד עם צמחייה חיה או יבשה, וכן להפכם לקישוט בודד התלוי בלולאה במקומות אסטרטגיים. קיימות ברחבי הרשת הצעות רבות לקישוטים, אך בחרנו בפוסט ידידותי למייבש המתחיל מהבלוג "גרדניסטה", בו תוכלו לקבל הסבר כיצד להכין את חומרי הגלם וכן רעיון בסיסי שיוליך אתכם בכיוון הנכון.

היכנסו‭ ‬לבלוג‭ ‬לקבלת‭ ‬הסבר‭ ‬ולהתחיל‭ ‬לקשט >>

משחק‭ ‬הכיסאות‭
-
-

העץ‭ ‬בלב‭ ‬הקהילה ‬

סטודיו Loop.PH פועל מלונדון בפרוייקטים מעניינים שמחברים בין אמנות ועיצוב לפיתוחים טכנולוגיים. הצוות בוחן כיצד עיצוב יכול לתרום למרחב ציבורי בר-קיימא אותו חולקים אדם וטבע. פרויקט סונאומברה הוצב לראשונה בפארק בבריטניה ב-2006 כחלק מניסוי לשלב סיבי תאורה באובייקט שיספק צל לקהילת תושבים ביום, ואור בלילה. למעשה מדובר בשמשייה גדולה שעוצבה כעץ. ליצירת הצמרת נשזרו יחד כתחרה סיבי תאורה שמכילים תאים סולאריים. התאים אוגרים את אור השמש ועם רדת החשיכה מפיצים אור. אך זו לא ההפתעה היחידה! סונאומברה מגיבה לתנועת העוברים והשבים, אז משתנות תצורות האור על גבי האריג, והעץ הופך לפריט אינטראקטיבי מרגש.

באתר‭ ‬הסטודיו‭ ‬תוכלו‭ ‬לקרוא‭ ‬עוד‭ ‬על‭ ‬הפרויקט‭ ‬ועל‭ ‬עבודות‭ ‬‭ ‬נוספות >>

הקשר בין זהות למסורת
  רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492