חדש בסטודיו

קסומה‭ ‬לנצח

איך הזמן רץ... השנה חוגג הסרט הנסיכה הקסומה 30, ולכבוד המאורע מזמין אתכם סינמטק ת"א לקחת גלולת נס מצופת שוקולד, ולהשתתף במהלך חג הפורים באירוע שכולו הנסיכה הקסומה - סדנאות סייף, פונדק ימי ביניימי, הקרנה חיה, דוכני מכירה ועוד המון הפתעות לכל המשפחה. שמחנו לקחת חלק בפרויקט הקסום הזה, ולעצב עבור האירוע את החומרים השיווקיים, לוגו האירוע, התוכנייה והשילוט במקום. מה שבטוח - יהיה אגדה!

צפו‭ ‬בפוסטר >>

פוסטרים
דחיפה קלה
-

חיה‭ ‬בסרט‭ ‬מצוייר

שלגייה היא גיבורת הסרט הראשון באורך מלא מבית דיסני. היא חלוצה בשורה ארוכה של נסיכות, שיחד זימרו לדורות של ילדים חלומות שמסתיימים "באושר ועושר, עד עצם היום הזה". אך חלומו של אחד היא מציאותו של אחר... ריקי "רידל" לקוטיי מסרבת לוותר על הנסיכה שבפנים. היא יוצרת תלבושות מדהימות של דמויות קומיקס ואנימציה, שזיכו אותה בפרסים וקנו לה שם בפסטיבלי קומיקס בינלאומיים. מחפשים תחפושת מהאגדות לפורים ויש לכם ידע בתפירה? בואו להוכיח שנסיכות הן לא לילדות בלבד! ריקי חלקה הנחיות מפורטות לתפירת השמלה המהממת של שלגייה, לתחפושת נסיכות בגודל מלא. הפוסט מלווה בתמונות לתוצאות מוצלחות. אז למי בא להיות נסיכה?

הקליקו‭ ‬להוראות‭, ו‬כדאי‭ ‬גם לשוטט‭ ‬באתר‭ ‬לתחפושות‭ ‬נוספות >>

 

קשרים
-
-

תסרוקת‭ ‬לערב‭ ‬קסום‭ ‬

אז מצאתם תחפושת נסיכה מעולה שתוציא לכולם את העיניים במסיבת פורים. התאפרתם, התאבזרתם ורק דבר אחד חסר כדי להשיג את הלוק המושלם. השיער! אך אל דאגה - הכירו את הפיה הטובה שלכם, קיילי מליסה. בערוץ היוטיוב שלה היא מציעה בעשרות סרטונים ברורים ומפורטים, פתרונות לתסרוקות שונות ומשונות. בין סידורי שיער מפוארים יותר ופחות, תמצאו קונסטרוקציות מלכותיות בהשראת משחקי הכס, פריזורות שיצאו מחוברות קומיקס, והכי חשוב - נסיכות דיסני כמו סינדרלה, שלגייה ורפונזל. בפירוט הסרטונים מופיעה רשימת ציוד נדרש לביצוע, וגם אם התהליך מאתגר, כמו כל סיפור נסיכת דיסני, עם קצת התמדה ונחישות - הסוף יהיה טוב (ומהמם)!

היכנסו‭ ‬לעולמה‭ ‬המתוקתק‭ ‬של‭ ‬קיילי‭ ‬מליסה‭ ‬ >>

סיפורי בדים
-

נסיכות‭ ‬וקימורים‭ ‬ ‬

לאורך שנים טיפחו בדיסני את תדמית הנסיכה הרזה, היפה והלבנה. חריגה מהנורמה שימשה לרוב לתיאור הנבל באגדה. לאחרונה חיבקנו בשמחה נסיכות שמותחות את גבולות האבטיפוס: טיאנה הנסיכה השחורה הראשונה, או מואנה, בעלת פרופורציות גוף חסונות ותווים פולינזיים. השינוי המבורך הגיע בעקבות תנועת נגד של יוצרים, שהציעו דמויות אלטרנטיביות לנסיכות, שהולמות יותר את השיח המודרני: נסיכות מקועקעות, עגלגלות, ואפילו מדוכאות משגרת החיים בארמון. יוצרת כזו היא אשלי ביברס האוסטרלית, שבין איוריה תמצאו גירסאות פינאפ בוגרות ועסיסיות של נסיכות דיסני, נשיות ובטוחות בעצמן. הן מוכיחות בחן מסוגנן שהן יפהפיות, גם עם כמה קילוגרמים עודפים.

‬קבלו‭ ‬מקבץ‭ ‬נסיכות‭ ‬חינניות‭ ‬ועגלגות‭, ‬יפות‭ ‬יותר‭ ‬מהמקור >>

משחק‭ ‬הכיסאות‭
-
-

היי‭ ‬שלום‭ ‬הנסיכה‭ ‬ליאה

בדצמבר האחרון נפרדנו בטרם עת מקארי פישר, המוכרת כמי שהפיחה חיים בנסיכה ליאה אורגאנה מסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. הצעירה המבריקה והססגונית יצקה אנרגיה ייחודית לדמות הנסיכה המורדת. היא הפכה מודל חיקוי איקוני למיליוני צעירות בעולם, ומודל הערצה למיליוני חנונים, ומאז רכשו אולפני דיסני את זכויות ההפקה של "מלחמת הכוכבים", הצטרפה רשמית גם ליאה לנסיכות דיסני. נסיכה לא סטנדרטית בעלת חוש סטייל שנוי במחלוקת, אך מנהיגה אמיצה, שנונה ובעלת חוש מוסר מפותח. מצאנו תיעוד מעניין של מקורות ההשראה לפיתוח דמותה של ליאה, החל בחזון הראשוני שברא אותה כנערה בת 15, ועד ההשראה לאותו ביקיני מפוקפק.

הקליקו‭ ‬להצצה‭ ‬אל‭ ‬מאחורי‭ ‬הקלעים‭ ‬של‭ ‬פיתוח‭ ‬דמות‭ ‬הנסיכה‭ ‬ליאה >>

הקשר בין זהות למסורת
  רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492