התחלות חדשות
-

עיר האורות

גם בימים החשוכים ביותר מבטיחים תושבי פריז לחגוג את עירם האהובה ולשמור על אורותיה הדולקים. מעצב גופי התאורה ארתורו ארבסמן פועל בעיר ותורם את חלקו בשמחה. הוא שוזר באובייקטים תעשייתיים תופעות כליקוי חמה, הילה, או קרני שמש, ומכניס בחוכמה את יסודות הטבע אל חללים אורבניים. לעתים הוא בוחר להציג את העדינות שבמים ובאוויר כשהוא משלב ביצירותיו שלג, קרח ואדים. ביצירה המובאת כאן מאפשר ארתורו ללקוח לקבוע בעצמו את צבעוניות האובייקט באמצעות לוחות מודולריים שקופים, שיוצרים יחד צבעים חדשים כאשר בוקע דרכם אור הנורה.

הקליקו לצפייה ביצירותיו, החוגגות את תופעות הטבע בחיי היומיום >>

חיינו בתמונות
-
-

עננים על הקירות

האחים רונאן וארוואן בורולק מפעילים בפריז סטודיו פורה האחראי על מגוון פרויקטים - החל בארכיטקטורה ועיצוב פנים, דרך אובייקטים לבית ולמשרד וכלה בתכשיטים. כדי לפתח את עבודתם לכיוונים חדשים הם עוסקים גם ביצירה נסיונית בשיתוף עם גלריות בעיר, ופרויקטים פרי ידיהם הוצגו במוזיאונים לעיצוב ולאמנות מודרנית ברחבי העולם. בפרויקט "עננים" האחים פיתחו מערכת מודולרית עשויה בד ורצועות גומי בטכניקה ייחודית. היריעות גמישות וניתנות לפיסול תלת ממדי ולהצמדה פשוטה ליריעות נוספות בצבעים שונים, וכן לקיר הנבחר. כך יוצר לעצמו הלקוח חיפוי מעניין לקיר, שמתאים לחלל בגודלו ובגווניו. הענן משמש יצירה דקורטיבית מרשימה - הרבה יותר מסתם טפט...

באתר הסטודיו תמצאו מגוון גדול של פרויקטים מיוחדים >>

חיינו בתמונות
-

שירת האותיות

סטודיו "Les Graphiquants" נוסד בפריז ב-2008 על ידי ארבעה מעצבים בעלי אידיאולוגיה חזותית דומה. הם מחוייבים בלב שלם להפקת יצירות שערכן האסתטי בולט לצד ערכן המסחרי. הטיפוגרפיה הייחודית שמאפיינת את הסטודיו מקדשת את צורת האותיות כחומר גלם ליצירת אמנות פואטית, לעתים אף מופשטת. הפלטה הצבעונית לרוב מינימליסטית, והיצירה נטולת מניירות ועיטורים מיותרים. מעבר לעיצוב לפרינט ולמולטימדיה, הסטודיו מבצע הפקות צילום מרשימות, ועבודתם הייחודית זמינה לקהל הרחב גם בחנות שפתחו ב-2011 בה הם מציגים ומוכרים כרזות, מגזינים ופרסומים אחרים פרי עיצובם, כולם נוטפים שיק ותחכום פריזאי.

היכנסו לצפייה בגוף עבודתו המרשים של הסטודיו >>

חיינו בתמונות
-
-

קרם פטיסייר בשבוע העיצוב

הרווה מאטג'וסקי החל את הקריירה שלו דווקא כשף, אך המשיך בלימודי תפירה, עיצוב מוצר ואמנות, מתוכם נולדה יצירתו האקלקטית. בשבוע העיצוב האחרון, שהתקיים בספטמבר בפריז, הוצג שיתוף פעולה שלו עם קונדיטוריית Lenôtre ובית הטקסטיל בראקני: סדרה מרהיבה של מאפים במהדורה מוגבלת. העוגות הקטנות מעוטרות איורים מודפסים על שוקולד לבן בהם סצנות כפריות חינניות, הומאז' לסגנון "Toiles de Jouy" של כריסטוף-פיליפ אוברקאמפף, מעצב טקסטיל יוקרתי שהשנה מציינים בצרפת 200 למותו. ההדפס הוותיק קיבל עדכון בצבעוניות זרחנית המזוהה עם מאטג'וסקי, והתוצאה רעננה, משדרת אנינות ודקדנטיות צרפתית טיפוסית, ואף זכתה לציון כבוד.

הקליקו למבט קרוב יותר ביצירה מעוררת התאבון >>

חיינו בתמונות
רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492