התחלות חדשות
-

בועה ישראלית

במהלך חיינו אנו מבלים שעות ארוכות בישיבה על כסאות. הרהיט הבסיסי הזה, שלעתים נלקח כמובן מאליו, ריתק מעצבים רבים לאורך ההיסטוריה, בניסיון למצוא פתרונות לשילוב אופטימלי בין נוחות וסגנון. המעצבת הישראלית תהילה גיא בחנה את נוף הריהוט להרכבה עצמית. היא ביקשה למצוא פתרון חדש ומרענן לכיסא שמגיע ארוז בקופסה שטוחה, ומקבל נפח וחיים בבית הלקוח. ההצעה שלה - כסא מתנפח המשלב בין בסיס העץ המוכר, לאוויר - הפחות צפוי בעיצוב רהיטים. אולי פחות מומלץ לבעלי חתולים, אך בהחלט משעשע וקל לתחזוקה.

באתר המעצבת ניתן לראות את הכיסא בשימוש ופרויקטים נוספים >>

חיינו בתמונות
-
-

המושב מאוהב

סטודיו "לפט" במקסיקו סיטי נוסד כשיתוף פעולה בין מעצבים, אומנים וסדנאות מקצועיות בעלי חזון משותף - לייצר פריטים ייחודיים במהדורות מוגבלות, שיבלטו על רקע המוצרים המתכלים וקצרי החיים בהם מוצף השוק. הם משקיעים מחשבה ותכנון בכל פריט, מרמת הקונספט ועד בחירת החומרים לביצוע. דוגמה לכך היא הגירסה היפה ושובת הלב שלהם לערסל המוכר. המושב התלוי מעוצב כך שיתאים לזוג, פניהם האחד אל רעהו. המבנה המקורה מעוצב בצורת לב, ומעניק מפלט שקט ורגוע, תוך התמכרות לליטופה העדין של הרוח. ועכשיו כל מה שנחוץ הוא בית נופש באים הקריביים להשלמת האווירה...

עוד על תהליך היצירה ועל פריטים נוספים באתר הסטודיו >>

חיינו בתמונות
-

האבנים המתכרבלות

מאז החלו בני האדם לעצב את סביבתם, העניקו הטבע והסדרתיות המתמטית שבו השראה לפרויקטים מעניינים רבים. אחד מהם הוא כורסה זו בהשראת מושבת גבישים, שנולדה משיתוף פעולה בין המעצב דוידה ברזאגי וסטודיו CtrlZak - הפועלים מאיטליה. בהתאמה למבנה צמיחתם של הגבישים נבנו וחוברו יחד מסגרות עץ מחומשות ומשושות. כריות נוחות שהותאמו במיוחד למסגרות עובדות יחד ליצירת מבנה מעוגל ונוח. הכריות נשלפות מן המסגרות ליצירת מקומות ישיבה נוספים בעת הצורך, ובקלות חוזרות למקומן בסיום השימוש. התוצאה היא מערכת ישיבה מרהיבה ומעניינת - גם ויזואלית וגם אינטלקטואלית.

היכנסו לקריאה בהרחבה על תהליך היצירה ולתמונות נוספות >>

חיינו בתמונות
-
-

שרפרף, או מדף?

דמיינו את עצמכם יושבים בנוחות בסלון ביתכם, מסיימים את הדף האחרון בספר עוצר הנשימה שקראתם, הראשון מתוך טרילוגיה. ומה עכשיו? תוותרו על התנוחה המושלמת שמצאתם כדי לקום לספרייה לקחת את החלק השני? למזלכם הטוב העסיקה בעיה זו מעצבי רהיטים רבים, והם מציעים לכם מגוון פתרונות לרהיט המשלב יחד כורסת קריאה וספרייה! דוגמה אחת היא כורסת החמנייה, יצירתם של צמד המעצבים הא מו ו-זן קיאן לתחרות "עיצוב לישיבה" ה-5 שנערכה בסין, בה זכו במקום הראשון. פתרונות לעצלנים? ייתכן... אך אין ספק שרהיט מיוחד מסוג זה יוצר נקודת עניין בסלון.

לרשימה המרכזת את עשרת כסאות הספרייה המוצלחים ברשת >>

חיינו בתמונות
רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492