ניוזלטר ינואר 2015
התחלות חדשות
-

חיים מהגלים

האדריכל האיטלקי ג'יאנקרלו זמה מזוהה עם סגנון עיצוב עתידני שנטוע במקורות השראה ביולוגיים, ובעיקר מהצורות הקיימות בים ובסביבתו. הוא מעצב פרויקטים יוקרתיים שמשתלבים באורגניות עם הסביבה המיימית בה הם מתוכננים, ולהעצמת האפקט הוא מפיח חיים בצורות עגולות והרמוניות באמצעות טכנולוגיות מרגשות וחומרים מודרניים. ואם תהיתם איך נראה הבית של בת הים הקטנה - ג'יאנקרלו מעצב גם מוצרים משלימים לחללים האקוואטיים שלו. קולקציות הרהיטים ופריטי הנוי שנוצרו באותה רוח ימית מתכתבים עם אבנים חלקות שעל חוף הים, קצף הגלים, אלמוגים ושאר בעלי החיים המאכלסים את המצולות.

היכנסו וצפו בפרויקטים היחודיים של המעצב >>

חיינו בתמונות
-
-

בלינג תת ימי

חנות הדגל של מעצבת התכשיטים לידיה קורטיי שוכנת בלב פריז. כאשר היא מציגה קולקציה חדשה היא מעצבת את חלון הראווה באופי פריזאי מובהק - בתיאטרליות מכשפת ובצבעוניות מרהיבה טבולים בערימות סטייל ובטעם משובח. כשהציגה את הקולקציה התת ימית שלה הפך החלון לאקוואריום בכחולים וסגולים, מצע ראוי למאות האבנים היקרות ששובצו בהומור ובחן במתכות אצילות. תמנונים, סרטנים וסוסוני ים נשזרו באצות ובצמחייה מימית לאוסף מרשים של תכשיטים ססגוניים המתאימים למגוון טיפוסים: חובבות קיטץ' אקסקלוסיבי יבחרו אולי בענק סוסוני ים, אך בעלות סגנון פאנק משועשע ישמחו לגלות תליון שעוצב כשלד של בת-ים...

באתר המעצבת תמצאו את הקולקציה המלאה וקולקציות מקסימות אחרות >>

חיינו בתמונות
-

אורות מהמצולות

אחד המופעים המרשימים שאי פעם תראו לא יתקיים על במה, אלא עמוק במצולות הים. זהו מחול יצורי המעמקים, המפיקים מגופם אורות מהפנטים. מופע אורות זה נתן השראה לאמנית הזכוכית הצ'כית קתרינה סמוליקובה כשניגשה ליצור סדרת גופי תאורה. מדוזות ושאר יצורים נתנו בסיס חזותי למבנה מרובה הזרועות של הנברשות. זכוכית מנופחת במומחיות מפזרת את האור בעדינות, מהפנטת ומתכתבת עם גופן העדין של הבריות. יכולת שימור האנרגיה של יצורים אלה הובילה את קתרינה לעצב גוף תאורה מרהיב, עמיד ואקולוגי; מחרוזת נורות LED חסכוניות, שמדמות תאורה ביולוגית, הותקנו בשפופרות הזכוכית המיוחדת, שאינה מתחממת בקלות, ומסייעת בחיסכון בחשמל.

היכנסו לצפייה בזוויות נוספות ובעבודותיה של האמנית >>

חיינו בתמונות
-
-

קפה על המים

מעצב הרהיטים הבריטי כריסטופר דאפי החל לבנות רהיטים במטבח ביתו. אך מאז הרבה מים עברו בים... כעת פריטיו הייחודיים, אותם הוא מעצב בסטודיו רחב ידיים במזרח לונדון, מספקים תוכן למגזיני עיצוב נחשבים ומככבים בהפקות טלוויזיה. אחד מהם הוא שולחן קפה בנוי שכבות-שכבות, שיחד יוצרות אשליה של תהומות האוקיינוס. היצירה הדרמטית מכניסה את עוצמת המעמקים אל תוך החלל הביתי, ובאותה הזדמנות נותנת לכם מקום מרשים למדי להניח עליו את כוס הקפה שלכם. השולחן מיוצר בעבודת יד במהדורה מוגבלת ומורכב עץ וזכוכית צבעונית.

באתר הסטודיו תוכלו להתרשם מיצירות האמן >>

חיינו בתמונות
רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492