חדש בסטודיו

קיץ‭ ‬של‭ ‬סרטים‭ ‬

החופש הגדול בעיצומו ומגוון הפעילויות לילדים ולבני הנוער מצטמצם. לכן שמחנו כשסינמטק תל אביב פנה אלינו לעיצוב תוכנית קורסי קיץ לדור הבא של תעשיית הקולנוע הישראלית! לעיצוב תוכנית הלימודים הקייצית חיפשנו תדמית קלילה וססגונית שפונה לקהל היעד המתאים. שילוב של סרט צילום, גלידה צוננת וסקלת צבעים מתוקה סימן לנו "וי" על כל הקופסאות. התוצאה מסקרנת, משדרת חשיבה מחוץ לקופסה ופתיחת אופקים חדשים. אז... איפה נרשמים?

לצפיה בפוסטר >>

פוסטרים
דחיפה קלה
-

ורוד‭ ‬ומשגע

הקיץ שוב מכה בעצמה, ובעוד אנחנו מחפשים הפוגה מהטמפרטורות, עולם העיצוב מחפש עבורנו גירויים ויזואליים שיסיחו את דעתנו מהשמש הקופחת. אז למה פלמינגו? האם זה הצבע המהמם? אולי זו העמידה המרשימה על רגל אחת, או המקור המשונה, או דווקא העובדה שרוב ימיו עוברים במים צוננים? ובעצם - למה לא? בקיץ שעבר סחף הפלמינגו את עולם העיצוב והאקססוריז בצבעוניות רעננה ומרשימה, וגם הקיץ הטרנד חזק מתמיד. ציוד משרדי, דברי מאפה, אביזרים לבית ולגינה, בגדים ואקססוריז - כולם מצאו להם גירסה שמתהדרת בגווני הוורוד המהפנטים. העוף המוזר מזריק חיים לכל אירוע ושולח לכל עבר וייב משועשע ובריזה צוננת. גו פלמינגו!

הקליקו‭ ‬לכמה‭ ‬דוגמאות‭ ‬לשלטון‭ ‬הפלמינגו >>

 

קשרים
-
-

בוטניקה‭ ‬פוטוגנית

האננס מככב כבר שנים בקולקציות נופש וקיץ אין כמוהו לסמל חופשה טרופית. הפרי הקייצי בעל המראה הייחודי לא חדש כאלמנט שמעטר ביגוד ואקססוריז, אך השנה הוא מככב כטרנד אינסטגרמי לוהט במיוחד בזכות פיתוח זן ורוד ומרגש. האננס הוורוד קיים כבר משנת 2004, אך רק בדצמבר האחרון קיבל אישור למאכל אדם. הוא משלב שלושה דברים שמשתמשי הרשת החברתית אוהבים לשתף במיוחד - אוכל, אובייקטים מסוגננים וסלפיז, לכן לא פלא שהפופולריות שלו הרקיעה שחקים. שיטוט קצר בהאשטג pinkpineapple# ידביק כל חובב צילום ואוכל בחיידק הוורדרד. ולסקרנים, הצבע מגיע מאותו החומר שמאדים לנו עגבניות ואבטיחים, ליקופן, והזן הוורדרד אמור להיות מתוק במיוחד.

היכנסו‭ ‬לסיור‭ ‬מתקתק‭ ‬במחוזות‭ ‬האננס‭ ‬הוורוד‭ ‬ >>

סיפורי בדים
-

חופשה‭ ‬טרופית‭ ‬בלי‭ ‬לצאת‭ ‬מהבית

דמיינו עצמכם לוגמים מכוס פינה-קולדה צוננת, מעוטרת במטרייה צבעונית. אתם על חוף טרופי, שרועים על החול תחת דקל גבוה, כפותיו מסתירות מפניכם את השמש המסנוורת ויוצרות סביבכם צללים יפים. ועכשיו, חזרה למציאות. חם, אתם בבית כרוכים סביב המזגן, והילדים / עבודה / לימודים / חיים משכיחים מכם מהר מאוד את טעם הפינה-קולדה. לא הייתם שמחים להכניס הביתה קצת מהחופשה ההיא? אז עד הפעם הבאה שתוכלו למקם את עצמכם על חוף ים בתאילנד או בבורה בורה, שקלו בחיוב את הטרנד הבא בעיצוב הבית: טפטים בדוגמאות עלים טרופיים. בשילוב עם ריהוט ואבזור מינימליסטי תתנו לסלון או לחדר העבודה נגיעה מסוגננת של קבנה שזופת שמש.

‬הקליקו‭ ‬לקבל‭ ‬השראה‭ ‬לעיצוב‭ ‬טרופי‭ ‬משלל‭ ‬הדפסים‭ ‬מרעננים >>

משחק‭ ‬הכיסאות‭
-
-

אי‭ ‬שם‭ ‬מעבר‭ ‬לקשת‭ ‬זה‭ ‬כאן

לאחרונה מציפות את הרשת תמונות המציגות את החיים דרך עדשה קסומה. טרנד חד-הקרן נולד בקרב בני דור ה-Y וצבר תאוצה הודות לשלל רעיונות מקסימים שמצליחים לשנע אותנו מהמציאות האפורה שלנו הישר למחוזות הפנטזיה. היצור המיתי העניק השראה לשיער צבוע בשלל גווני פסטל קלוע צמות מורכבות ושזור פרחים, ולאיפור מנצנץ המעניק לעור הפנים גימור נשיקת אור ירח. שיטפון הפסטל זלג גם לעולם הקולינריה וניתן למצוא שלל תמונות של מאפים ומשקאות מרהיבים המתהדרים בשילובי צבעים שלא מהעולם הזה. חד-הקרן אף מצא את דרכו לשיא המיינסטרים, כשאומץ על ידי רשת הקפה סטארבאקס שהחלה להציע משקאות קפה קר ססגוניים ומנצנצים.

בואו‭ ‬לקבל‭ ‬טעימה‭ ‬מעולם‭ ‬של‭ ‬פיות‭ ‬ושאר‭ ‬יצורי‭ ‬פלא >>

הקשר בין זהות למסורת
  רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492