חדש בסטודיו

גן‭ ‬עדן‭ ‬של‭ ‬קולנוע‭ ‬צרפתי‭ ‬ ‬

הקולנוע הצרפתי ידוע ביכולתו להעביר רגעים אנושיים במומחיות ובסגנון של בימוי וצילום. דרמות, קומדיות, סרטי פעולה או מתח - תמיד יציגו נקודת מבט ייחודית ומעניינת. זה עשור וחצי שעדן סינמה מביאים אלינו את חוויית הקולנוע הצרפתי, ושמחנו לסייע להם להתעדכן באתר דו-לשוני מלא שיק. בחרנו בשפה נקייה ואלגנטית שמאפשרת ניווט קל, ודאגנו להנגיש את האתר לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

בקרו באתר החדש >>

פוסטרים
דחיפה קלה
-

מחסה‭ ‬חכם

שנת 2017 מגיעה לסיומה. אנו חיים בעידן של צפיפות איומה בערים, שימוש לא יעיל במשאבים ומצוקה גוברת של השכבות החלשות. לצד אלה, פיתוחים טכנולוגיים נותנים כלים למוחות מבריקים למצוא פתרונות פורצי דרך לחלק מהאתגרים. סטודיו פראמלאב, שפועל באוסלו ובניו-יורק, מונע על ידי אופטימיות וטכנולוגיה לקראת עתיד טוב יותר. פרויקט "HOMED" שפיתחו מציע פתרון מרגש לבעיית דרי-הרחוב בניו יורק. עיצוב חכם של תאים במבנה כוורת מוצמד לקירות בניינים חשופים. התאים, שמיוצרים בהדפסה תלת ממדית, מינימליסטיים, זולים להפקה, חסכוניים בחלל ובאנרגיה, אסתטיים וחשוב מכל - יעניקו צלם אנוש לאנשים שמצאו עצמם בשולי החברה.

הקליקו‭ ‬לקרוא‭ ‬עוד‭ ‬על‭ ‬הפרויקט >>

 

קשרים
-
-

אנא, הדפס לי ספסל

מפעלי מחזור מטפלים באחוזים נמוכים מכמות הפלסטיק המושלכת מדי יום. עודפים רבים מושלכים לים או נקברים, ומזהמים את משאבי הטבע שלנו. סטודיו "The New Raw" מהולנד יזם את פרויקט Print Your City, במסגרתו מודפסים בטכנולוגיית הדפסה תלת ממדית ספסלים ציבוריים מפסולת פלסטיק ביתית. ספסל אחד שוקל כ-50 ק"ג, כ-150% מהפלסטיק שמשליך אדם אחד בשנה, ובמקום לזהם את הסביבה משמש לבניית מרחב ציבורי נוח ומזמין. הספסלים מיוצרים בשיתוף עיריית אמסטרדם, ובאתר ייעודי מוזמן הציבור להשתתף באיסוף חומרי הגלם וכן להשתתף בעיצוב ולהציע הדפסת מוצרים נוספים שיכולים להיות שימושיים לקהילה המקומית. בקרוב אצלנו...?

היכנסו‭ ‬לקרוא‭ ‬עוד‭ ‬על‭ ‬הפרויקט‭ ‬ולצפות‭ ‬בסרטון‭ ‬ >>

סיפורי בדים
-

מסיבת‭ ‬טבע

מדי יום מאתגרות עצמן קהילות המדע והעיצוב למצוא פתרונות שיביאו להקלה בחיינו. אך למרות ההתפתחויות הטכנולוגיות, הרבה פעמים התוצאות הטובות ביותר מגיעות דווקא מיישום עקרונות עבודתו של המעצב הראשון - הטבע. סוכנות PARTY היפנית מציעה פתרונות חוויית משתמש מבוססי טכנולוגיה חכמה. לצד עבודתם עם מאגרי מידע עצומים ומציאות מדומה, החליטו לעשות הומאז' למקור ההשראה האולטימטיבי. הם בנו מיצג חממה אינטראקטיבי שמעודד מבקרים לגעת בצמחים הגדלים בו. כל צמח מפעיל צליל ייחודי ומשפיע על התאורה בכיסוי החממה. התוצאה היא מסיבת אורות וצלילים שמחברת את האדם לטבע, ומזכירה לו מאיפה הגענו ולאן אנו הולכים.

‬באתר‭ ‬החברה‭ ‬תמצאו‭ ‬תמונות‭‬ ‬וסרטון‭ ‬של‭ ‬החממה‭ ‬בפעולה >>

משחק‭ ‬הכיסאות‭
-
-

מעצבים‭ ‬חיים‭ ‬על‭ ‬מאדים

צפיפות על כדור הארץ, משאבי טבע מדלדלים וסקרנות ללא גבולות דוחפים את בני האדם לחפש דרכי קיום על כוכבים אחרים. מה שהיה עד לא מזמן בגדר פנטזיה הולך ומתגבש כמציאות בלתי נמנעת, כשחברות מתכוננות לשלוח צוותים להקמת מושבה אנושית ראשונה על מאדים בעתיד הקרוב מאוד. פרויקט Mars City Design מגייס את מיטב מוחות המדע והעיצוב לשיתוף פעולה במסגרת תחרות שנתית לעיצוב פתרונות מחייה ברי קיימא, אדריכלות ותחבורה שיאפשרו שילוב סימביוטי של בני אדם בסביבה העויינת של הכוכב האדום. הרעיונות הזוכים נבדקים בקנה מידה אמיתי במדבר מוהאבי בארה"ב, והמטרה למצוא דרך לבנות בית קבע שני לבני אדם על מאדים. יש מתנדבים?


קראו עוד על הפרויקט >>

הקשר בין זהות למסורת
  רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492