חדש בסטודיו

נעמת‭ ‬מתחדשת‭ ‬

עמותת נעמת פועלת לקידום מעמד האישה בישראל ולהשגת שוויון בין המינים, ועבודתה החשובה דורשת פלטפורמה ראויה להצגת מסריה ולמינוף יעדיה. על כן התגייסנו לפרויקט עיצוב אתר חדש ומזמין לעמותה. האתר ממותג בצבעי העמותה נעים וידידותי לניווט. באמצעות האתר ניתן לקבל ייעוץ, סיוע והכוונה לצד מידע חשוב ומעורר השראה על פעילויות העמותה השונות. כמו כן הוא מונגש לצרכי אוכלוסיות מיוחדות, זאת כדי לוודא שכל אישה הזקוקה לסיוע תוכל לקבל אותו.

לאתר נעמת החדש >>

פוסטרים
דחיפה קלה
-

חלל‭ ‬אישי‭ ‬בקופסה‭ ‬שטוחה

ביתנו הוא המקום בו אנו רוצים לבטא את אופיינו וטעמנו האישי, אך רשתות כלי הבית נכנעות לרוב לטרנדים ולשיקולי תקציב ופרקטיקה, ומשווקות לנו פריטים שנראים זהים. אז מה עושות הרשתות כדי לעזור לנו למצוא את עצמנו בתוך השטאנץ? איקאה לקחה את העניין לתשומת לבה ועושה מאמצים לאפשר לכל לקוחותיה למצוא את הפריטים שיכניסו הביתה קצת נשמה. שרה פייגר, אחת ממעצבי הבית של איקאה, מסבירה שלצד פריטים "משעממים", היא משתמשת בטכנולוגיות חדישות שמאפשרות מגוון גדול של חומרים וצבעים. הרשת דואגת גם לעיצוב מוצרים מותאמים להרגלי הקהל במדינות בהן משווקת הרשת, כך שכל אחד יוכל למצוא קצת מעצמו בחללי התצוגה.

בואו‭ ‬להכיר‭ ‬את‭ ‬שרה‭ ‬וללמוד‭ ‬‬על‭ ‬תהליך‭ ‬העבודה‭ ‬שלה‭ ‬עבור‭ ‬איקאה >>

 

קשרים
-
-

כשהאטלייה‭ ‬הולך‭ ‬לקניון‭ ‬

לפני מספר שנים נחתה בישראל רשת H&M השוודית, והביאה איתה בשורת ביגוד עדכני במחירים שווים לכל נפש. את הדגמים ניתן להשיג ב-62 מדינות, והתוצאה - את נערות H&M תוכלו לזהות בכל עיר בעולם בין ארה"ב לאינדונזיה. כדי לרענן את תדמית הקז'ואל התבניתית החלה הרשת בסדרת שיתופי פעולה עם מעצבי אופנה עלית. ראשון היה קארל לאגרפלד, שב-2004 עיצב עבור הרשת קולקציה אורחת שנמכרה כולה תוך שעות ספורות. מאז הפכו שיתופי הפעולה ללהיט ונתנו הזדמנות גם לפשניסטות הגדולות ביותר לבטא את עצמן בבגדי הרשת. נרשמו הצלחות גם לסטלה מקרטני, רוברטו קוואלי, מדונה וביונסה, ובנובמבר האחרון עם בית האופנה קנזו.

צפו בשיתוף הפעולה המרהיב עם קנזו‭ ‬ >>

סיפורי בדים
-

ג‭'‬וזף‭ ‬ג‭'‬וזף‭ ‬וכלי‭ ‬המטבח‭ ‬המהממים

אביזרים חכמים שעוזרים לנו בביצוע מטלות תמיד מתקבלים בברכה. ואם הם גם יפים, אפילו טוב יותר! למסקנה זו הגיעו התאומים אנטוני וריצ'ארד ג'וזף כשבשנת 2002 ייסדו את מותג אביזרי המטבח ג'וזף ג'וזף. הכל התחיל בכיסוי זכוכית פרקטי למשטח העבודה במטבח, שנמכר טוב יותר מכל מוצר דקורטיבי אחר שעיצב הצמד. לאחר מפגש מקרי עם משטח חיתוך מתקפל במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק החליטו השניים להתמקד באביזרי מטבח פונקציונליים. הם החלו לעצב מוצרים חכמים וקלים לאחסון, להם נתנו טאץ' של סטייל משלהם. התוצאה היא סדרת כלי מטבח ססגוניים שנמכרים בהצלחה ברחבי העולם, ועושים למיליוני בשלנים את החיים קלים - וצבעוניים יותר.

‬היכנסו‭ ‬לקישור‭ ‬להכיר‭ ‬את‭ ‬התאומים‭ ‬ולקרוא‭ ‬איך‭ ‬הכל‭ ‬התחיל >>

משחק‭ ‬הכיסאות‭
-
-

כיף‭ ‬בנמר‭ ‬המעופף

כשאנחנו חושבים על עיצוב לבית אנחנו מדמיינים בדרך כלל מוצרים מתוחכמים, בקווים נקיים ובצבעוניות מאופקת. לא כך נראית התמונה ב"פליינג טייגר" הדנית. הרשת מגדירה עצמה חנות עיצוב לכל דבר, אך היא פונה לילדים שנחבאים בתוך כל אחד ואחת מאיתנו. מגוון המוצרים הססגוני מתרענן כל 8-6 שבועות ומיועד לכל חדר בבית ולכל אירוע. בחנויות הרשת תמצאו חובבי עיצוב שמחפשים אובייקט עם טוויסט לחדר מעוצב לעילא, לצד הורים לזאטוטים שמנסים למלא שקיות הפתעה למסיבת יום ההולדת בגן. והצ'ופר הגדול - תווית המחיר נמוכה במיוחד. רוב המוצרים מעוצב אין-האוס, כשהמטרה המנחה את הסטודיו היא להעניק לאנשים השראה לחיות בכיף!

צפו בלקוחות ‭ ‬טייגר‭ ‬מגשימים‭ ‬את‭ ‬חזון‭ ‬החברה >>

הקשר בין זהות למסורת
  רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492