חדש בסטודיו

פורשים כנפיים לעולם!

לאחרונה עבדנו בסטודיו על מספר תערוכות בינלאומיות של מכון היצוא, בתחומים שונים. בשבילנו, לקוח כזה הוא מרגש מאוד, כי הוא פותח פתח לעיצוב בשלל תחומים כיפיים, מקוסמטיקה ועד עולם היינות. בעיצוב תערוכת הקוסמטיקה שנערכה בהונג קונג שמנו דגש רב על חיות וצבעוניות המאפיינים את ישראל, ושמרנו על תפיסת עיצוב חווייתית ושיווקית, כדי שתשרת את המטרות העסקיות של המכון בקידום היצואנים.

לצפייה בתמונות מהפרוייקט >>

cosmoprof
התחלות חדשות
-

פרויקט חיינו בתמונות

מזל טוב! בקרוב תתרחב המשפחה והחיים יתחילו מחדש, שונים ומאתגרים ומסעירים הרבה יותר. זו ההזדמנות להפוך את הפרויקט הקטן שצומח בבטן, לפרויקט אמנותי שמתעד את חודשי הספירה לאחור בצורה יצירתית וכייפית. באמצעות טכניקת סטופ-מושן (צילום תמונות בודדות, שכשמצרפים אותן ביחד יוצרות סרטון אנימציה), זוגות יצרו סרטונים מקסימים שתיעדו את חודשי ההריון וההכנות שלהם להתחלה החדשה, ואז העלו אותם לאינטרנט, כדי שכולנו נהנה. כמו למשל סאלי וסטיב (וקלייר בבטן), בסרטון מושקע במיוחד.

קראו עוד >>

חיינו בתמונות
-
-

מנער חסר אמצעים, למעצב אגדי

התערוכה "שלום, שמי הוא פול סמית'" של המעצב הבריטי האייקוני, הוקדשה למוטו "כל יום הוא התחלה חדשה", שלפיו סמית' חי. התערוכה סקרה את חייו ופעילותו הענפה כמעצב אופנה ומוצר, במטרה לעורר בכל אחד מאיתנו את ההשראה ליצירה, ובעיקר את ההבנה שאפשר להגיע לגדולה גם אם מגיעים מההתחלה הצנועה ביותר. ואכן, התערוכה נפתחה בחלל של 3 מ' על 3 מ' - כגודל החנות הראשונה של סמית' בלונדון, והובילה את המבקרים דרך חללים שונים הדחוסים בחפצים שאגר במהלך שנות יצירתו. כדי שירגישו את הדרך שניתן לעשות, מנער חסר אמצעים ומלא חלומות, למעצב אגדי שכבר קיבל תואר "סר".

קראו עוד >>

חיינו בתמונות
-

המדף שלא תמצאו בשום חנות רהיטים

החיפוש התמידי אחרי פתרונות ריהוט שיהיו זולים, יפים וגם ידידותיים לסביבה, הוליד את ה"מולט" - מיחזור חפץ שרובנו לא הקדשנו לו מחשבה מימינו, ובריאתו מחדש כשלל חפצים מעוצבים ומרגשים, כמו מדפים, ספסלים, שולחנות קפה, ועוד. מכירים את דרגשי העץ החשוף שמשמשים לאריזה תעשייתית, עליהם מעמיסים סחורות ואז זורקים בצד הדרך? אותם משטחי עץ זנוחים יכולים בקלות למצוא חיים חדשים בסלון שלכם. קראו עוד >>

ויש גם סדנאות קבוצתיות בתל אביב שילמדו אתכם איך קראו עוד >>

חיינו בתמונות
-
-

לישון על קרטון

ואם כבר המצאה מחדש של חומר פשוט ומובן מאליו שנמצא בכל מקום... בשנים האחרונות מבינים בעולם שהקרטון, הממוחזר והידידותי לסביבה, הוא חומר מושלם לעיצוב ריהוט וחפצים. כן, כן, אותה קופסא שאנחנו מחפשים בנרות בעונת מעבר הדירה, יכולה בטיפול הנכון להפוך לחומר חזק ועמיד המסוגל להחזיק ביציבות משקלים גדולים. בנוסף, הוא לא שוקל הרבה, הוא קל לאיחסון, לפירוק והרכבה, וניתן להדפיס עליו באין ספור דוגמאות. האפשרויות הן בלתי מוגבלות...

קראו עוד >>

חיינו בתמונות
ek logo רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492