הגודל לא קובע

כרטיס ביקור הוא א"ב בשיווק. זהו כלי קטן ונפוץ ביותר ליצירת קשר עם לקוחות חדשים, ומהיותו כזה - עליו להיות מיוחד ולקפוץ מתוך ערימת הכרטיסים הישר לזכרון של הלקוח. הקליקו כדי לראות דוגמאות לבעלי עסקים שלקחו את נושא הייחוד כמה צעדים קדימה, והלכו על כרטיסי ביקור מעניינים ומיוחדים.

למידע נוסף

אינטרקטיבים

שוק המעצבים רווי באנשים מוכשרים שיכולים לייצר לעצמם אמצעי שיווק מרשימים. אז איך מתבלטים בשוק הזה?
המעצב הפורטוגלי סילביו טיזיירה עיצב פוסטר שמתפרק ל-100 כרטיסי ביקור הנערמים זה על גבי זה. כשמדפדפים בהם מקבלים אנימציה המדגימה את יכולותיו העיצוביות. הציצו בסרטון המקסים שצילם להצגת הפרויקט.

למידע נוסף

מקודמים

אנו חיים בעולם מלא פרסומות. כמעט כל מקום אליו נפנה יהיה מכוסה בתוכן שיווקי. ובתוך סבך הקידום הזה, איך יכול בעל עסק קטן למשוך את תשומת לבו של לקוח פוטנציאלי? למרות התחושה שכבר אי אפשר לחדש, עדיין יש את אלה שמצליחים למצוא פטנטים מקוריים לקידום, ולבלוט בשטח. קבלו כמה דוגמאות מרשימות במיוחד לשיווק עצמי.

שכפול צמצם

רוב הצלמים מציגים את עצמם באמצעות קיט תמונות שהם מחלקים ללקוחות פוטנציאליים. הבעיה בה הם נתקלים לרוב היא היכולת לבלוט בין ערימות תיקי העבודות. ג'נס לנארטסון מצא דרך מקורית לבלוט - הוא יצר בובות צעצוע בדמותו, ובאריזה שלהן צירף גם קטלוג תמונות פרי מצלמתו. מי שקיבל ערכה זו לא ישכח את היצירתיות שלו. הקליקו כאן לראות את תהליך היצירה המושקע!

למידע נוסף

מיתוג מדמם

סוכנות המיתוג טאץ' מפראג רצתה להציג כיוון יצירתי בועט וקיצוני, ולמשוך לקוחות מעניינים המתאימים להלך המחשבה הזה. לשם כך היא הפיצה ערכת היכרות עם המסר הפשוט "אנו ניתן את הדם שלנו עבור מיתוג" - מודפס על שקית לאיסוף תרומות דם... מושך תשומת לב? בהחלט. הקליקו כדי לראות את הערכה בשלמותה.

למידע נוסף
לחצו על ה - Like
ועקבו אחרינו בפייסבוק
החודש בעולם

מי אמר שפרינט זה רק נייר?

בית הדפוס ארט סנטר מברזיל ביקש להרחיב את קהל לקוחותיו למשרדי הפרסום הגדולים, ולכן יצא בקמפיין היכרות משעשע: הוא הדפיס על בצק פיצה ציפוי גבינה ותוספות באמצעות דיו אכיל, והוציא שליחויות לכל הלקוחות הפוטנציאליים שברשימה שלו. מעבר להרחבת קהל הלקוחות - הם גם זכו בפרס על הקידום המצוין. היכנסו לקישור כדי לצפון בסרטון המציג את הקמפיין.

למידע נוסף

הדרך הבטוחה למשכורת נוחה

שוק תחרותי במיוחד הוא דווקא שוק מחפשי העבודה. כולנו מכירים את המצב בו עשרות פונים מעוניינים במשרה אחת. אז איך מתבלטים בתוך ערימת קורות החיים? קחו כמה טיפים מהאנשים שקורות החיים שלהם מופיעים בלינק. את זה אף מעסיק לא יניח בצד!

למידע נוסף
רוצים להכיר אותנו מקרוב? www.etikalderon.co.il // הכנסו לפייסבוק ועשו לנו // טלפון: 050-6433492