חדש בסטודיו

הפוסטר מת מצחוק

מה יקרה אם הטלפונים החכמים שלנו יפתחו אישיות משל עצמם? גיא עמיר וחנן סביון כתבו ומככבים בקומדיה המוסיקלית החדשה והמצחיקה בטירוף "חלפון 6, עאלק מחזמר", בה משתלט הטלפון החכם על חיי בעליו. מצב רוח משועשע ריחף גם בסטודיו שלנו בעת עיצוב הכרזה! התמונה הנבחרת שממחישה את שתלטנות הטלפון הנייד (בגילום סביון) ואת מצוקתו של הבעלים הנאלץ להתמודד עם המצב האבסורדי (עמיר) - אומרת הכל. ההצגה בבימויו של אריק עשת תעלה בקרוב בתיאטרון האינקובטור.

לצפייה בפוסטר >>

cosmoprof
התחלות חדשות
-

הכל‭ ‬בגוף

Fitbit לוקחת את הכושר הגופני למחוזות חדשים. שלל מוצרי הטכנולוגיה הלבישה שלה נועדו לאפשר למשתמשים לחיות כושר, ולא רק להקדיש לו מספר שעות בשבוע. רוב האקססוריז מיועדים, בהתאם, לקהל ספורטיבי ועשויים סיליקון בלוק אתלטי. אך למרות שהם מעודדים אורח חיים בריא 24 שעות ביממה, מכירים היזמים בעובדה שרוב האנשים לא לובשים בגדי ספורט חלק גדול מהזמן, ולכן מצאו פתרון שיקי ומעוצב לטכנולוגיה: הם השיקו קולקציה משלימה ואלגנטית פרי יצירתה של מעצבת האופנה טורי ברץ'. הקולקציה נוצצת ויוקרתית, מתחברת לרכיב הפעיל באחיה הספורטיביים, ונותנת פידבק על צריכת קלוריות, סוגי פעילות ושינה.

צריכים‭ ‬מוטיבציה‭ ‬לאורח‭ ‬חיים‭ ‬ספורטיבי‭ ‬ובריא‭? ‬לחצו כאן >>

חיינו בתמונות
-
-

אם‭ ‬אייריס‭ ‬אומרת

בוררת האופנה ומכתיבת הטרנדים אייריס אפפל בת ה-94 לא משאילה את דמותה לכל מוצר, לכן Wisewear מקבלת מיד תו-איכות לצמידים החכמים שלה. אפפל אמונה על עיצוב קולקציה חדשה של הצמידים, אשר ממלאים שלל פונקציות - הייחודית בהן היא לחצן מצוקה. כאשר העונד נמצא במצב מעורר דאגה כזה או אחר, בנגיעה אחת ישלח הצמיד איתות מצוקה לרשת חברים המוגדרים באפליקצייה הנלווית. האיתות שולח גם מיקום GPS המאפשר איתור זריז בעת הצורך. מעבר לכך מנטר הצמיד פעילות גופנית ומדד קלוריות, שולח התראות רטט על הודעות או שיחות מהטלפון הנייד, וכן משמש פריט אופנתי מרשים. ייתכן שמצאנו את הסופרמן של התכשיטים החכמים?

הקליקו‭ ‬לקרוא‭ ‬על‭ ‬מסיבת‭ ‬ההכרזה‭ ‬על‭ ‬הקולקציה‭, ‬ולהתרשם‭ ‬מהמוצ >>

חיינו בתמונות
-

עלים‭ ‬למען‭ ‬העצמה‭ ‬נשית

טכנולוגיה לבישה נעשית נפוצה, וכמות המשתמשים בפריטים לבישים שמוסיפים לנו כלים וידע על המתרחש בתוכנו וסביבנו - נוסקת. רוב המשתמשים בטכנולוגיות אלה הוא נשים, ולכן החלו חברות לשים דגש על התאמת מוצרים לקהל הנשי וכן לעצבם כתכשיטים - לשימוש בכל שעות היממה ולכל אירוע. דוגמה טובה הוא העלה של Bellabeat. תכשיט חכם מעוצב כעלה הנענד על שרשרת, סיכה או צמיד, עשוי עץ וזהב או כסף, שמתממשק לאפליקציה נלווית בטלפון החכם. העלה מנטר פעילות גופנית, מחזורי שינה ופוריות וכן רוגע ומצבי רוח, במטרה לחבר נשים אל הגוף שלהן ולסייע במאבק נגד הציפיות המופרזות מנשים בעידן המודרני ובדימוי גוף לא מציאותי.

באתר‭ ‬החברה‭ ‬תוכלו‭ ‬להתרשם‭ ‬מהמוצר >>

חיינו בתמונות
-
-

מסך, או בלי מסך, זאת השאלה

מדי יום אנו מעבירים שעות מול מסכים - מחשבים, טלפונים חכמים, טאבלטים וכיוצא באלה - ומפתחים בהם תלות עזה. התחושה שאנו עלולים לפספס שיחה חשובה או הודעה דחופה מונעת מאיתנו פרידה הכרחית מהמכשירים החכמים ומנוחה לעיניים ולנפש. חברת Vinaya היושבת בלונדון פיתחה קו תכשיטים חכמים בשם Altruis - שרשראות, טבעות וצמידים מעוצבים בסגנון יוקרתי ובוטיקי, שנועדו להשיב לנו את הזמן המבוזבז מול המסך. במרכז כל פריט רכיב אלקטרוני שנראה כאבן יקרה הממושק לטלפון. ברטט עדין מתריע התכשיט על הודעות, שיחות או אירועים בלו"ז, ומאפשר פרידה מהמסך יחד עם תחושת ביטחון שאנו לא מפספסים דבר - והכל בלי לוותר על השיק.

היכנסו‭ ‬להתרשם‭ ‬מחזון‭ ‬החברה‭ ‬ומשלל‭ ‬המוצרים >>

חיינו בתמונות
רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492