חדש בסטודיו

ארץ‭ ‬ישראל‭ ‬יפה‭ - ‬גם‭ ‬בסין‭!‬

תמיד כיף להראות לכולם את הצדדים היפים של ישראל, ובהם את מוצרי הטיפוח שיש לה להציע. לכן שמחנו לשתף שוב פעולה עם מכון היצוא, ולעצב סדרת מוצרי שיווק ופרסום לתערוכה בינלאומית משרד הכלכלה והתעשייה בסין בתחום הקוסמטיקה. באמצעות קטלוג, דף נחיתה, כרזות, באנרים פרסומיים ועוד, חשפנו בפני פלח השוק הזר את יתרונות הצמחייה והמינרלים הייחודיים לאזורנו, ויחד פתחנו שער למזרח הרחוק עבור חברות קוסמטיקה ישראליות.

לצפייה בפרויקט >>

cosmoprof
התחלות חדשות
-

מסלול‭ ‬העתיד

בשנים האחרונות אנו רואים שימוש גדל והולך בטכניקות שונות של הדפסה תלת מימדית. ההדפסה מאפשרת ייצור פריטים מורכבים אך עמידים בלוק חדשני - והכל בעלות סבירה יחסית. מעצבים רבים החלו לחקור צורות חדשות ולרענן את מגוון מוצרי הצריכה המוכרים לנו. אחת מחלוצות השימוש בהדפסה תלת ממדית בתחום האופנה היא איריס ואן הרפן, מעצבת אופנה הולנדית שאימצה בחום שילוב של טכנולוגיה זו ביצירתה. שיתופי פעולה רבים עם אמנים כביורק, ליידי גאגא, ביונסה ואחרים שמו אותה על המפה, וכיום היא מככבת בכל מסלולי האופנה הנחשבים עם יצירות תיאטרליות ומרהיבות שמיישמות טכניקות הדפסה תלת מימדית בייצור בגדים ואביזרים נלווים.

הקליקו‭ ‬להצצה‭ ‬לתוך‭ ‬עולמה‭ ‬העשיר‭ ‬והמסקרן‭ ‬של‭ ‬המעצבת >>

חיינו בתמונות
-
-

כחומר‭ ‬ביד‭ ‬המכונה‭ ‬

סטודיו אנפולד (Unfold) פועל מבלגיה ונוסד במטרה אחת: לבחון את תפקידו של המעצב בעולם שבו עיצוב ותעשייה נעשים מכאניים וממוחשבים יותר ויותר. הסטודיו יוזם ומפתח פרויקטים שבודקים שיטות חדשות של יצירה והפקה במטרה להסיט את שיווי המשקל חזרה אל המעצב האינדיבידואל והצרכן, בלי לוותר על היתרונות שבייצור תעשייתי. עקרונות אלה מיושמים היטב בכמה סדרות כלי קרמיקה, שעוצבו במראה גיאומטרי ייחודי. הכלים, שמיוצרים בהדפסת קרמיקה בכמויות המאפשרות הפצה מסחרית, מופקים בהזרקת חומר קרמי שכבה-שכבה עד לקבלת המוצר הגמור, ואז מונחים לייבוש ושריפה ככלי קרמיקה רגילים.

באתר‭ ‬הסטודיו‭ ‬תוכלו‭ ‬לצפות‭ ‬במגוון‭ ‬המוצרים‭ ‬והפרויקטים >>

חיינו בתמונות
-

עיצוב‭ ‬בחומר‭ ‬ואור

לינלין ופייר ז'אק מסטודיו lpjacques הם צמד מעצבים דיגיטליים החיים ופועלים בפריז, ומושפעים מהאסתטיקה של העיר. יצירתם משלבת מראה רומנטי ולעתים נהנתני, לדוגמה - שלישיית תמונות תלת מימדיות בהשפעה יפנית, בהן דג-זהב מצופה זהב 24 קראט, משכשך במי פלסטיק כחולים. מוצריהם מיוצרים כולם בטכניקות הדפסה תלת מימדית שמאפשרת הפקת דוגמאות מורכבות ועדינות. סדרת גופי תאורה שיצרו בהשראת יצירות תחרה עדינה מטילות על קירות החדר צללים מרהיבים שהופכים כל חדר חשוף לחלל רומנטי מרהיב. מנורות שונות מכוונות להטיל צללים על התקרה או הקירות, בהתאם לרצון הצרכן, ומגיעות גם בדמות חיות-תחרה לתלייה על הקיר.

היכנסו‭ ‬לצפות‭ ‬ביצירות‭ ‬המקסימות >>

חיינו בתמונות
רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492