באפריל 2016 נערך בבייג׳ינג יום חדשנות בינלאומי אשר עסק בקידום בריאות וסגנון חיים חכם לגיל השלישי. מכון היצוא הישראלי ייצג את ישראל בתחום פורץ דרך זה. הדוכן הישראלי המרשים הציג חברות העוסקות בחדשנות,טכנולוגיה מתקדמת וניהול איכות חיים; פיתוחים טכנולוגיים מעולם ה-e-Health (אבחון רפואי מרחוק), פתרונות ניורוכירורגיים, אפליקציות לזיהוי מוקדם של תסמינים, ועוד.
את הערכים אלה שיקפנו בעיצוב העטיפה הגרפית, בדגש על הפן האנושי. את הקונספט הויזואלי ניתן היה לראות בכל רחבי המתחם, בשילוט, מסכי וידאו, חומר מודפס, ואלמנטים גרפיים נוספים.