החטיבה למוצרי צריכה של מכון הייצוא פועלת לקידום יצרנים ישראלים ולחשיפה מתאימה עבורם בחו"ל. כשהתבקשנו לעצב תדמית לכנס מוצרי הצריכה השנתי, בחרנו להדגיש את מגוון ההזדמנויות שניתנות ליצואנים בכנס, ואת החיבור לאנשי מפתח משלל ענפי ייצור בחו"ל. יצרנו מגוון דמויות ססגוניות בסגנון אינטרנטי מודרני, שמרכיבות יחד מעין כפר גלובאלי - קהילה בינלאומית יצרנית ומשגשגת. בשפה זו עוצבו הבמה, התוכנייה ושלל מוצרי שיווק נלווים לכנס.