"ביחד זה שווה", כך החליטה יו"ר נעמ"ת ביום האישה 2014, וכדי לתרגם את המסר גיבשנו אסטרטגיה חדשה שבבסיסה עמדו מילות המפתח: גיוס, רתימה וחיוביות. המוטיב המרכזי היה שינוי הגישה השכיחה - "אין שוויון, לא נותנים, אי אפשר" ואימוץ גישה פרו-אקטיבית שמקדמת שיוויון באחריות מתוך הבנת רווחיה לגברים, לנשים ולמשפחה בכלל.
אסטרטגית העיצוב נתמכה בסדרת מסרים טקסטואליים וצילומים של אבות וילדים, ששידרו אהבה ולא מאבק, תחושת ביחד ולא לחוד. הסצנות נלקחו מהווי הורים וילדים במשפחה, למשל: אבא מכין שניצל, או אבא לוקח את הילדים מהגן. הקמפיין זכה לחשיפה גבוהה ועורר תגובות אוהדות ביותר.