חדש בסטודיו

מיתוג לתכשיטנית עדן זוארץ

כשמיתגנו את הסטודיו של מעצבת התכשיטים עדן זוארץ התגייסנו כדי להבטיח שהתכשיטים העשויים בעבודת יד קפדנית ובאהבה רבה ייהנו ממעטפת עיצובית שתשדר את האיכויות, הגימור והייחודיות של המעצבת.

את הלוגו עיצבנו בהשראת הצורות הייחודיות של התכשיטים ויצרנו סמל שהוא מעין תכשיט בפני עצמו בצבעי זהב ובורדו אלגנטיים. תוכלו לראות את הלוגו והשפה הגרפית במגוון פריטים: כרטיסי ביקור, כרטיס תצוגה לעגילים, שילוט, שקיות ועוד.

רוצים לראות עוד על הפרויקט? >>

עדן זוארץ
מא' עד ת'
-

סיפור על אהבת אמת

בזכות תרגום השפה המדוברת לסדרה של סמלים וסימנים זינקה התרבות האנושית זינוק אדיר בדרך לעידן הטכנולוגיה. אך תוצאה עצובה של חיים בעידן בו ספרים נקראים לרוב על מסכים היא שהדף מאבד מערכו, ואמנויות עיצוב ספרים, אותיות וכריכה הופכות לנחלתם של משוגעים לדבר, דוגמת האנסייה ואן האלם מאמסטרדם. בסטודיו שלה היא עמלה על עיצוב אותיות ייחודיות בטכניקות ידניות. היא משלבת עבודה עם חומרים, טקסטורות וציור ידני למציאת פתרונות עיצוב מרתקים ומעוררי השראה המשולבים בספרים, כרזות, כרטיסים ומוצרי דפוס אחרים. בזכותה ושכמותה אמנות האותיות נותרת בחיים.

לתיק העבודות של האנסייה >>

אהבת אמת
-
-

ולפעמים הנייר הוא העיקר

סבינה קרניק, מעצבת ממומבאיי שבהודו, מתמחה בסוג מיוחד של טיפוגרפיה: את עיצוביה המרשימים היא מרכיבה אך ורק מרצועות נייר בטכניקה הנקראת "Quilling". מה שנולד כשעשוע לשעות הפנאי המשלב בין שתי אהבותיה הגדולות - טיפוגרפיה ופיסול בנייר, תפח לזרם בלתי פוסק של הזמנות מכל רחבי העולם. באמצעות גלגול, סלסול, קיפול ומשחקי צבעים היא יוצרת כתובות ססגוניות ועוצרות נשימה במורכבותן. ועדיין, בזמנה הפנוי ובין עבודות, תמיד היא חוזרת לאותיות האלפבית מהן התחילה את דרכה המקצועית.

הקליקו לצפייה בתיק העבודות של סבינה. החיוך על פניכם - מובטח >>

הנייר הוא העיקר
-

נותן לפונטים כנפיים

במהלך שנותיו כסטודנט לעיצוב בבלגיה פיתח זבייה סגרס רגשות חמים כלפי הפונטים הראשונים בהם נתקל, שבזכותם צעד את צעדיו הראשונים בעולם העיצוב. היום, כשהוא מעצב ומנהל אומנותי מצליח בלונדון, החליט לייצר הומאז' לפונטים הזכורים לו לטובה. הוא יצר סדרה של עשרה חרקים, כל אחד מהם מוקדש לפונט מסוים, ומורכב מאות אותיות מאותו הפונט במלאכת מחשבת של תחרה. את הסדרה מציג סגרס בבלוג שלו, הדודו האחרון, שם אפשר לצפות בסדרה היפהפייה במלואה.

חובבי חרקים יהנו במיוחד >>

-
-

א"ב של עיצוב פנים

המעצב האיטלקי קלאודיו סקוטו בנה קולקציה של רהיטים בהשראת אותיות בשם "Decor Type". הוא השתמש בסימני האותיות ללא פשרה על נוחות או רמת השימושיות של הרהיט. לחלק מהפריטים ערך מוסף, שכן האותיות יוצרות מילה - דוגמת "Read" שמשמשת ספרייה טרנדית במיוחד. המעצב בחר באותיות מהפונטים היומיומיים והנפוצים ביותר לשימוש ברחבי העולם - דוגמת אימפקט, טיימס ואריאל - אך כל חדר שיזכה להכיל את אחד הפריטים בקולקציה יקבל דווקא נגיעה ייחודית ועדכנית, רחוקה מפס הייצור המוכר של רהיטי איקאה.

הקליקו להתרשם מפריטים נוספים בקולקציה >>

א ב של עיצוב פנים
ek logo רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492