דחיפה קלה
-

הכל‭ ‬מתחיל‭ ‬בעטיפה

והנה הם שוב איתנו, החגים! זמן לבלות עם משפחה ואנשים אהובים, וחלק מהטקסט השנתי הוא, כמובן, החלפת המתנות. גם אם רכשנו את המתנה המושלמת, לפעמים מתעורר בנו הצורך להפוך את המתנה לאקסטרה מיוחדת. לכן שמחנו לגלות את קייט לילי. קייט הקימה את MiniEco.co.uk, בלוג מצליח של יצירה ועבודות-יד מבוססות נייר. היא חולקת עם עוקביה את אהבתה הגדולה לעיצוב בפוסטים מעניינים, קבצים להדפסה וסרטוני הסברה מושקעים. הרבה פעמים הרושם מהאריזה חשוב כמו המתנה שממתינה בתוכה, ולכן מציעה קייט מגוון רעיונות לניירות עטיפה מיוחדים בעיצוב מקורי - בקבצים דיגיטליים להורדה ולהדפסה עצמית. את העיצובים אפשר להדפיס על נייר לבן או צבעוני, ולהתאים את המתנה לרוח החג.

אבטיחים‭, ‬רוחות‭ ‬רפאים‭, ‬ארנבונים‭? ‬היכנסו‭ ‬לבחור >>

 

הכל מתחיל בעטיפה
-
-

איחולים‭ ‬משנות‭ ‬השמונים‭ ‬

האייטיז עושות עכשיו קאמבק, ורבים מאיתנו נהנים להיזכר בסרטים, במשחקים ובאופנה של העשור הכי כיפי בהסטוריה. אז למה לא לשלוח ליקירינו איחולי חג שמח באותה הרוח? קייט ממיני-אקו מציעה רעיון גם לכרטיסי פופ-אפ נפתחים ברוח משחקי הווידאו הישנים, פאקמן וחלליות. גם כאן ניתן למצוא קבצים מוכנים להדפסה ולחיתוך וכן הנחיות מפורטות כיצד לחתוך ולקפל אותם כך שהדימוי יבלוט החוצה מהנייר. אם אתם פחות בקטע האייטיזי, היא מציעה גם כרטיסי פופ-אפ בצורות אחרות: יהלומים, לבבות, פירות ושאר הפתעות משמחות. ברבים מהעיצובים תמצאו גם מעטפות תואמות להרכבה עצמית שישדרגו עוד יותר את הברכה.

היכנסו‭ ‬לבחור‭ ‬את‭ ‬הכרטיס‭ ‬המושלם‭ ‬למתנה‭ ‬שרכשתם >>

בריאות‭ ‬מתחילה‭ ‬במדרגה‭ ‬אחת‭ ‬קטנה‭ ‬
-

שדרוג‭ ‬גדול‭ ‬למתנות‭ ‬קטנות

אומרים שדברים טובים באים באריזות קטנות, לכן שמחנו לגלות רעיונות לקופסאות מעניינות בהן ניתן להעניק מתנות קטנות כמו תכשיטים, ממתקים, או כל פריט מיניאטורי אחר. הקופסאות עשויות חתיכת נייר אחת ודורשות קצת זמן וסבלנות להרכבה, אך ההשקעה תעניק לכם נקודות הערכה רבות. אתר Oh Happy Day מציע מגוון עיצובים של קופסאות מתנה, למשל קופסאות בצורת תפוחים קטנים המתאימים ביותר לראש השנה. באתר תמצאו קבצים להדפסת הדוגמה וכן הסברים מפורטים כיצד להרכיבם ללא תקלות. חיפוש זריז בקטגוריית Printables יביא אתכם לדוגמאות מגניבות אחרות ועוד מגוון הפתעות חינמיות לשדרוג מתנות, כמו תגיות ושאר קישוטים.

היכנסו‭ ‬להדפסת‭ ‬קופסאות‭ ‬התפוחים‭ ‬ולחיפוש‭ ‬דוגמאות‭ ‬נוספות >>

משחק‭ ‬הכיסאות‭
-
-

אפשר‭ ‬להיות‭ ‬שונה‭ ‬גם‭ ‬כשאין‭ ‬זמן

באייטמים הקודמים הצענו רעיונות לשדרוג מתנות שדורשים השקעה ומלאכת-יד. אך לא לכולנו יש את הזמן (או היכולת) לייצר דברים בעצמנו - וגם לזה יש פתרון. בקניון האונליין הבוטיקי Etsy.com תמצאו ערכות לאריזה ולעטיפת מתנות שיתנו לרכישות שלכם טאץ' אישי ומיוחד. ניתן למצוא ערכות בסיסיות המכילות חוטים צבעוניים, סרטים, תגיות מעוצבות וניירות אריזה מעוצבים, אך גם ערכות מעניינות יותר. לדוגמה, מצאנו ערכה במראה כפרי המכילה קרטון ביצים צבעוני כקופסת מתנה, מעוטר בחוט צבעוני ותגית ברכה. אם אתם לא אוהבים לבצע רכישות אונליין, ניתן למצוא את רוב הרכיבים בחנויות יצירה (או מכולת), והצצה בערכות יכולה להביא לכם השראה להרכבה עצמית.

בואו‭ ‬לראות‭ ‬מה‭ ‬יש‭ ‬לאטסי‭ ‬להציע >>

זהירות‭, ‬ילדים‭ (‬מצויירים‭) ‬בדרך
רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492