כשבונים בית פונים לאדריכל, כשבונים אתר פונים למומחה UX (חוויית משתמש) ולמעצב אתרים וכשרוצים לבנות תדמית לעסק פונים למעצב גרפי.

כמעט כל אדם חושב שאם הוא יודע לעבוד על תכנת POWER POINT הוא יכול לעצב לוגו, ואם למד קורס קצר בשפת HTML הוא יוכל לבנות אתר, או לתכנת אפליקציה בקלות, אבל מאחורי חברות עסקיות בעלות תדמית מלהיבה פועל צוות מקצועי רב תחומי:

יועץ אסטרטגי שאמון על פיתוח אסטרטגיית המיתוג, יועץ לבניית קונספט, איש קריאייטיב, קופירייטר ומעצב שאחראי על מיתוג עסקי, זה שמומחיותו בתרגום האסטרטגיה, החזון והערכים שגובשו בתהליך האסטרטגי לשפה עיצובית ולזהות עסקית ויזואלית.

לקוחות חכמים מבינים שמיתוג עסקי מחייב ידע והבנה של אסטרטגיית השיווק של העסק, הכרות עם הענף והלקוחות אליהם העסק פונה, ויכולת מקצועית גבוהה שמאפשרת לתרגם במדויק את המסרים המילוליים כדוגמת "טעם החיים" של חברת קוקה קולה, או "עולם ללא גבולות" של חברת פרטנר, לשפה עיצובית חווייתית שמושכת לקוחות אל העסק.

שפה עיצובית אותנטית וחווייתית שמוטמעת בכל חומרי המותג: לוגו, כרטיסי ביקור, אתר אינטרנט, בלוג, דף פייסבוק עסקי, פליירים, שלטי חוצות, קמפיין פרסומי, באנרים פרסומיים, ניוזלטר, מגזין דיגיטלי, ואפילו בשוברי הנחה, מושכת תשומת לב ומאפשרת ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות קיימים, לראות את העסק מרחוק. וברגע שזה קורה, העסק נהנה ממיתוג עסקי אפקטיבי שבונה בעקביות תדמית ומוניטין לעסק ומגדיל מכירות ורווחים.

קחו לדוגמא את המיתוג העסקי שביצענו לחברת אופק בר, חברה המתמחה בפתרונות מיזוג אוויר וחימום מים בחשיבה ירוקה ומתקדמת, ששמה את איכות הסביבה בראש סולם העדיפויות. את תהליך המיתוג העסקי התחלנו בפיתוח לוגו שמשקף את החזון העסקי של החברה: הוא מגיע בצבעי תכלת-ירוק, מזכיר כבר במבט ראשון אוויר רענן, שמייצג את המהות המרכזית של החברה, ומשדר איכות, אמינות ושימוש בטכנולוגיות ירוקות וחדשניות. מיתוג החברה התבטא גם בקו העיצובי המינימליסטי והאוורירי של האתר, ובמוצרי הפרסום השונים שיצרנו עבור הלקוח.

מתכוונים להקים עסק חדש ומתלבטים לגבי התדמית שלו? הקמתם עסק והוא זקוק לתדמית שתקפיץ את תשומת הלב של לקוחות אליו? אם כבר הבנתם שכל עסק היום, כדי לבלוט ולהצליח, זקוק למיתוג עסקי מקצועי, אז לפחות תבחרו חברת מיתוג עסקי שבוודאות תסייע לכם לבנות לו תדמית אטרקטיבית שתייצר הצלחות.