ניוזלטר ינואר 2015
התחלות חדשות
-

תה ישמח לבב אנוש

יצרנית התה "קליפר" בחרה בסוכנות "ביג פיש" לצורך מיתוג מחדש. מול חברי הצוות ניצב אתגר - כיצד מעבירים טעם באמצעים ויזואליים? הם הגדירו את ערכי החברה בסלוגן "טבעי, הוגן וטעים" ופנו לייצר אריזות שנראות טעימות כמו התערובות הצמחיות שבתוכן - ברוח חופשית וטבעית. כל אריזה היא יצירת אמנות בפני עצמה. איורים בכתמים חופשיים וצבעוניים מתארים את הרכב התערובת או המטרה לשמה תוכנן התה, אם להרגעה לפני שינה או לשם זריקת מרץ לקראת יום חדש. השפה האיורית הססגונית והאורגנית מבדלת את המותג על המדפים ומשדרת שמחת חיים לצד הבטחה לאיכות ולהנאה.

באתר החברה תראו כיצד תורגמה התדמית לפורמט אינטראקטיבי >>

חיינו בתמונות
-
-

ירקות, בנאדם, ירקות!

רשת Pret A Manger מתגאה בפעילות ערכית ובריאה. המזון הנמכר בחנויותיה מוכן מחדש בכל יום, עודפים נתרמים לנזקקים ולעולם לא יוצעו למכירה למחרת. בנוסף מקפידה הרשת על עבודה עם ספקים שנבדקו ועומדים בסטנדרטים של איכות. אך המקצועיות לא תופסת את מקום היצירתיות במטבחים! כדי להזכיר לנו שלפעמים כיף ואף כדאי לשחק עם האוכל, נוצרה עבור החברה תדמית הומוריסטית וכובשת. במרכז ניצבים דימויים עשויי ירקות, פירות ושאר חומרי גלם, המעלים על נס מזון בריא, טרי ולא מעובד. מסרים קצרים שחוברו לאימג'ים מעבירים עובדות טריוויה על פעילות החברה, או תכנים שיווקיים. את היצירות האכילות יצר עבור החברה הצלם השבדי יורגן אהלסטרומס.

היכנסו לפורטפוליו של הצלם לצפייה ביצירות נוספות >>

חיינו בתמונות
-

אם אין לחם - שיאכלו מקרוּנים

הקונדיטוריה הצרפתית "לאדורה" קיימת בגילגוליה השונים מאז 1862. בתוך תנוריה נולד המקרון הססגוני שאנו מכירים כיום, ומעבר לאלפי העוגיות שנמכרות בו מדי יום, הוא מציע ללקוחותיו טעימה מצרפת הדקדנטית של מארי אנטואנט. החנויות מעוצבות בצבעי פסטל, מעוטרות פיתוחי זהב ומוארות בנברשות נוצצות. בחלונות התצוגה אריזות יפהפיות מעוטרות זהב וסרטי סאטן שגורמות למאפים להיראות כתכשיטים בחנות יוקרה יותר מאשר ממתקים המיועדים לאכילה. שיתופי פעולה עם בתי אופנה עילית כלואי ויטון, נינה ריצ'י ואחרים רק מחזקים את התדמית היוקרתית, ולאחרונה התרחב המותג גם לשיווק מוצרי קוסמטיקה שארוזים, בהתאם לערכי המותג, כממתקי תאווה לעיניים.

אז רוצים לדעת איך אורזים חלום? הקליקו ותגלו! >>

חיינו בתמונות
-
-

על הדבש ועל העוקץ

קשאסה היא רום ברזילאי נפוץ עשוי קנה סוכר. כשנהג פורמולה 1 נלסון פיקה ג'וניור וכמה מחבריו הגו את "צ'ייסר העקיצה" - שודרג משקה הרחוב לכזה המוגש בחוגי יוקרה, ונולדה הקשאסה B Honey. המתכון החדש מכיל דבש, ואת המיתוג הנקי זוכה הפרסים של "פריירה & אודל" מסן פרנסיסקו, מובילה הדבורה. המארז המשושה מעוטר פסים בשחור ובצהוב. צבע הדבש של הקשאסה מקפיץ את הלוגו המהוקצע - טיפת דבש שעוצבה כעוקץ דבורה. המארז משמש גם כמיכל קירור וכך צבעיו העזים נראים למרחוק על שולחנות ה-VIP במסיבות ובמועדונים. העיצוב הכובש הביא לפופולאריות עצומה בברזיל, שהובילה להשקת המשקה בהצלחה בארה"ב, והכוס עוד נטויה.

הקליקו לצפייה בתמונות נוספות ובסרטון המתאר את תהליך המיתוג >>

חיינו בתמונות
ek logo רוצים להכיר אותנו טוב מקרוב? www.ekbranding.co.il // טלפון: 050-6433492