השנה השתתף מכון היצוא הישראלי בתערוכת ״צ׳יינה ביוטי״, התערוכה הבינלאומית לחידושים בתחום הקוסמטיקה, שנערכה בשנגחאי. הדוכן הישראלי הציג לראווה את החדשנות והייחודיות של החברות הישראליות, את הפיתוחים הטכנולוגיים ואת החיבור לטבע המיוחד של הארץ.

מקום מרכזי ניתן לים המלח ולמינרלים ולמלחים הייחודיים לו, שהם בעלי סגולות מרפא הידועות בעולם כולו. כך הצבנו במרכז הבמה דימוי של חומרים טבעיים שייחודיים לישראל ומוגשים לעולם באריזה של יופי ובריאות.

העטיפה הגרפית כללה תדמית, חוברת דיגיטלית, דפי נחיתה, כרזות ומוצרים נלווים.